-->

احصل علي 1 جيجا انترنت من فودافون !

مقدمة.
السلام عليكم كيفكم شباب انهارده انا جيلكم بي شرح ازاي تاخد 1 جيجا نت علي
خط فودافون|Vodafone 😃
بسهوله و غير مخالفه لي اي شروط 
👄👄
شرح .
 تابع معايا الشرح و هتفهم كويس
ده شكل التطبيق هتحمله من
 اهم خطوه دي شوفو لو معمول تسجيل دخول اعمله
تسجيل خروج
 اضغط علي تسجيل حساب جديد
 هتكتب رقم تليفونك الفودافون  و هيطلب الكود
و هيجيلك رساله هو بيحطها  لتحطها انت تمام ✌

و ده  بعد ما تكمل التسجيل بيجيلك رساله دي
و كمان ك اثبات عشان متقولوش عليه كداب :) 
شرح+صدق=تعليق و شير
 ☺☺☺☺☺☺☺
  
AhmedHesham
كاتب المقالة
كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع نقطه التقدم .

جديد قسم : فودافون

  1. شكرا كتير يا غالى علي هذا الموضوع وارجو ان تنشر مواضيع اكتر

    ردحذف
    الردود
    1. الشكر لله اخي و تابع مدونه و شوف فهرس ممكن يفيدك

      حذف
  2. انا مشتركه بس ماجليش جيجا ايه السبب

    ردحذف
    الردود
    1. هل حضرتك اشتركتي قبل كده

      حذف
    2. فا اذا اشتركتي قبل كذا من نفس الرقم فلم يقبل مره اخري
      فيمكنك وضع خط فودافون اخر و تجربه عليه نفس الخطوات التي انا فعلتها في الشرح السابق و شكرا ويرجي الاشتراك و متابعه و تحميل التطبيق الخاص بنا
      نقطه التقدم.

      حذف
  3. عملتها ومجاش رساله

    ردحذف
  4. عملتها ومجاش رساله

    ردحذف
    الردود
    1. عملت نفس الخطوات حضرتك لو عملتها و مجلكش ممكن يكون ده كان عرض :)

      حذف
  5. انا عملتها وجالي واحد جيجا بس بيقول صالحه 7 ايام وبعد كده كده هياخدو من الرصيد

    ردحذف
  6. هذا عرض تقدمة الشركه لأنك اشتركت في تطبيقها الخاص لي مدة اسبوع و قريبا سوف انزل شرح الحصول علي نت مجاني مدي الحياه

    ردحذف